مدیریت زمان و برنامه ریزی / هدف گذاری

آموزش تکنیک های مدیریت زمان و رسیدن به موفقیت بابرنامه ریزی اصولی و هدف گذاری

مدیریت زمان و برنامه ریزی / هدف گذاری

آموزش تکنیک های مدیریت زمان و رسیدن به موفقیت بابرنامه ریزی اصولی و هدف گذاری

من فروغ کاظم زاده با بیش از 10 سال سابقه آموزش رشد کسب و کار و مدیریت زمان سعی بر آن دارم شما رو با تکنیک های اصولی برنامه ریزی آشنا کنم.

  • ۰
  • ۰

با چند تکنیک ساده تنبلی خود را درمان کنید

تنبلی عدم تمایل به صرف انرژی است. عدم تمایل به انجام وظیفه ای که تصور می کنیم دشوار یا ناخوشایند است. در این مقاله تنبلی و راه درمان تنبلی را توضیح می دهیم .

احتمالاً صدها بار شنیده اید که مردم ذاتاً تنبل هستند و این کاملاً درست است.

اولین عکس العمل شما وقتی کسی کاری را که از او انتظار می رود انجام ندهد احتمالاً چنین خواهد بود: "چه آدم تنبلی!" به خصوص ، وقتی دلیل دیگری برای انجام ندادن کار آنها پیدا نکنید.

بله ، انسانها به طور کلی تنبل هستند. بعضی از ما بیشتر از بقیه هستیم.

به همین دلیل است که می خواهیم غذا را سفارش دهیم و با زدن یک دکمه معاملات بانکی را انجام دهیم. به همین دلیل ما در وهله اول ماشین آلات را اختراع کردیم - برای اینکه کار بیشتری انجام دهیم و تلاش کمتری انجام دهیم. ما دوست نداریم تلاش کنیم. ما راحتی را دوست داریم.

از این گذشته ، چه کسی ترجیح می دهد برای رسیدن به اهداف سخت کار کند وقتی که بتواند دراز بکشد و آرام شود؟ بعید به نظر می رسد که انسان انگیزه ای برای انجام کاری داشته باشد مگر اینکه فکر کند این امر بقای آنها را - مستقیم یا غیر مستقیم - تحت تأثیر قرار می دهد.

میلیون ها نفر صبح از خواب بیدار می شوند و از تلاش لازم برای آماده سازی ذهنی خود برای روز کاری طولانی که در پیش رو دارند متنفرند. اگر برای بقا مهم نباشد ، هیچ کس کار نمی کند

چرا تنبلی می کنیم ؟کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی