مدیریت زمان و برنامه ریزی / هدف گذاری

آموزش تکنیک های مدیریت زمان و رسیدن به موفقیت بابرنامه ریزی اصولی و هدف گذاری

مدیریت زمان و برنامه ریزی / هدف گذاری

آموزش تکنیک های مدیریت زمان و رسیدن به موفقیت بابرنامه ریزی اصولی و هدف گذاری

من فروغ کاظم زاده با بیش از 10 سال سابقه آموزش رشد کسب و کار و مدیریت زمان سعی بر آن دارم شما رو با تکنیک های اصولی برنامه ریزی آشنا کنم.

  • ۰
  • ۰

تکنیک کاربردی افزایش مهارت برنامه ریزی

انسان‌ها از ابتدای تاریخ با مشاهده تغییر موقعیت خورشید و جابه‌جایی فصل­‌ها به وجود عنصری به نام زمان پی بردند و به مرور و با گسترش قدرت فکر آدمی، انواع ابزار مانند ساعت‌های مختلف برای سنجش آن اختراع شد. منتها همه این ابزارها و مقیاس‌­ها فقط قراردادی بین انسان­‌ها برای اندازه‌گیری و تقسیم‌بندی زمان است.



حتی عباراتی مانند روز، هفته، ماه و سال نیز بر اساس برداشت ما از طبیعت تعریف شده است و در عمل با وجود رشد زیاد علم فیزیک هنوز هم مجهولات زیادی درباره ماهیت زمان وجود دارد. با این حال، توصیف‌ها و معیارهایی که از زمان داریم به عنوان زیربنای مهارت برنامه ریزی در راستای استفاده بهتر از فرصت­‌ها کمک زیادی به بشریت کرده است.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید.

چرا برنامه ریزی در زندگی ما مهم است ؟

در مورد کلیدهای موفقیت و داشتن یک زندگی معنادار ، شاد و تحقق پذیر ، نظرات مختلفی وجود دارد. سخت کوشی ، انضباط و فداکاری فقط چند نمونه از این موارد است. با این حال ، من معتقدم که یکی از فاکتورهای اساسی برای موفقیت در هر کاری ، برنامه ریزی است .

اگر از گروه بزرگی از مردم بپرسید که دوست دارند در زندگی خود به چه چیزی برسند ، پاسخ ها تفاوت چشمگیری خواهد داشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی